Nowa norma EURO 7
Już w 2025 roku w życie wchodzi nowa norma EURO 7, która będzie jeszcze bardziej rygorystyczna niż obecna. Na producentów aut nałożone zostaną kolejne ograniczenia w zakresie emisyjności m. in. podtlenku azotu.
W ostatnich latach widzimy wyraźne trendy ekologiczne, które dotykają także branżę transportową. I mowa tu tylko o ograniczeniach nakładanych przez Unię Europejską.
Wiele firm, chce być postrzegane jako ekologiczne. Dzięki temu, docierają do nowych klientów i budują większe zaufanie w społeczeństwie.
Jednak nie trzeba przeprowadzać rewolucyjnych zmian w swojej firmie i wydawać tysięcy złotych, by zrobić krok w tym kierunku.
W Internecie można przeczytać, że jedyną szansą na ograniczenie emisji spalin (poza wymianą samochodu oczywiście) jest zamontowanie filtrów DPF cząstek stałych. To nieprawda. Znamy inny i zdecydowanie tańszy sposób.
Jak poprawić jakość spalin?
Okazuje się, że wystarczy dodać do silnika (przy wymianie oleju bazowego) odpowiedni dodatek do oleju. Polecamy Nanol Power+ T. Niezależne testy jazdy pojazdami drogowymi z użyciem Nanolu wykazały o 36% mniej tlenku węgla (CO) i o 24% mniej tlenków azotu. Jednak to nie wszystkie jego plusy.
Sprawdź jak wpływa na oszczędność paliwa i zużycie silnika w naszych poprzednich wpisach.